Menu
Zamknij

współczesna ekonomika usług (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Współczesna ekonomika usług

Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym, a także ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej.

Najważniejszymi atutami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie,
podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług,
przykłady z praktyki,
bogata bibliografia,
indeks rzeczowy.

Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu Ekonomika usług, może jeszcze okazać się nad wyraz {pomocn|przydatn)a praktykom gospodarczym, w tym politykom szczebla centralnego i lokalnego, działającym w sektorze usług.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)
od 46 50

1 oferta

MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)

  • ISBN 9788301180058 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Ślifirska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie. Teoria i praktyka. Podręcznik (opr. miękka)
od 128 49

1 oferta

Zarządzanie. Teoria i praktyka. Podręcznik (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164416 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 792 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań (opr. miękka)
od 68 99

1 oferta

Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań (opr. miękka)

  • ISBN 9788301217266 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Decewicz, Emilia Tomczyk, Michał Bernardelli 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 222 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Automation Revolution (opr. miękka)
od 43 20

1 oferta

Marketing Automation Revolution (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195113 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Błażewicz 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 174 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 50 praw marketingu Kotarbińskiego
od 64 22

1 oferta

50 praw marketingu Kotarbińskiego

  • ISBN 9788301215552 
  • Autor Kotarbiński Jacek 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 198 
Porównaj
Biblioteka biznesu, E-marketing
od 75 99

2 oferty

E-marketing

  • ISBN 9788301215156 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 550 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Model kompetencji współczesnego lobbysty - Joanna Dzieńdziora (opr. miękka)
od 67 19

2 oferty

Model kompetencji współczesnego lobbysty - Joanna Dzieńdziora (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199890 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Dzieńdziora 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 385 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)
od 73 53

1 oferta

sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301220464 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Radłowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 290 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, rynkowy due diligence. pomiar odporności rynkowej organizacji
od 72

2 oferty

rynkowy due diligence. pomiar odporności rynkowej organizacji

  • ISBN 9788301222352 
  • Autor Robert Kozielski 
  • Wydawnictwo PWN 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.