Menu
Zamknij

współczesna scena innowacji. współczesna scena innowacji (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia zwykle innowacje technologiczne/techniczne, a także zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach.

Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy postępowe we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział. Koncepcja sceny innowacji zakłada, że występują na niej główni aktorzy i aktorzy drugoplanowi.

Każdy z nich ma określone role do odegrania i żadnego nie może zabraknąć, by „gra nowoczesna" przebiegała należycie i była skuteczna. Współczesny obraz tej sceny nie jest transparentny, ponieważ jest on efektem wielu światowych megatrendów występujących w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku oraz podwójnego kryzysu (zdrowotnego i gospodarczego) spowodowanego pandemią koronawirusa.

W związku z tym pojawia się pytanie, na które musi odpowiedzieć przedsiębiorca/marka: Jak grać na współczesnej scenie innowacji? Autor, wybitny znawca tej gry, pomaga w uzyskaniu na nie odpowiedzi. Książka jest asygnowana dla studentów, doktorantów i pracowników nauki.

Może być przydatna dla innowatorów, przedsiębiorców, doradców biznesowych i technologicznych, biznesmenów i menedżerów ds. Innowacji w korporacjach. Ponadto zainteresuje osoby zawodowo zajmujące się transferem technice i komercjalizacją wiedzy.

Po przeczytaniu tej wyjątkowo ciekawej książki czytelnik będzie wiedział, jak powstają, rozwijają się i działają innowacje i – jak nimi zarządzać. Tytuł Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów Autor Andrzej H.

Jasiński Wydawnictwo Poltext EAN 9788381752107 ISBN 9788381752107 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 252 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)
od 40 99

3 oferty

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sheridan Marcus 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 25 42

2 oferty

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Ślusarczyk 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)
od 59 06

1 oferta

polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753470 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Golińska-Pieszyńska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 42 21

3 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 35 02

1 oferta

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 46 31

2 oferty

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 61 78

3 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bankowość w gospodarce cyfrowej
od 44 61

3 oferty

bankowość w gospodarce cyfrowej

  • ISBN 9788381754606 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)
od 93 51

2 oferty

Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752862 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan M. Myszewski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 718 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.