Menu
Zamknij

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Do książki została dołączona płyta CD z najnowszą wersją programu finansowo-księgowego dla niedużych i średnich przedsiębiorstw - Rewizor GT. W publikacji w kompleksowym ujęciu przekazano wiadomości z zakresu rachunkowości opierające się wyłącznie na obowiązujących przepisach prawa krajowego i Unii Europejskiej.

Każdy rozdział książki zawiera: o szczegółowe informacje z rachunkowości poparte licznymi przykładami, tabelami, schematami ewidencyjnymi, wzbogacone ergonomicznymi uwagami i komentarzami autorów, o pytania kontrolne i testy umożliwiające sprawdzenie znajomości poznanego materiału, o dopełniające wiadomości, często pomijane w literaturze przedmiotu, widoczne dla pełniejszego zrozumienia poruszanej tematyki.

Zadanie zamieszczone na końcu książki demonstruje, jak ergonomiczne prowadzić rachunkowość z użyciem najnowszego programu finansowo-księgowego Rewizor GT. W zadaniu przedstawiono i zadekretowano podstawowe operacje gospodarcze potwierdzone dowodami księgowymi w programie Rewizor GT.

Autorzy opracowania to wieloletni pracownicy naukowi, wykładowcy uczelni wyższych (m.in. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu) i praktycy, posiadających znaczne doświadczenie zawodowe, w związku z czym ich użyteczne uwagi i komentarze są wyjątkowo ważne.

Publikacja jest adresowana do wszelkich zainteresowanych problemami rachunkowości. To idealna pomoc dla osób zajmujących się księgowością i finansami w swojej pracy zawodowej. Z pewnością książka zainteresuje pracowników działów finansowo-księgowych przedsiębiorstw rozmaitych branż.

Ze względu na funkcjonalne podejście do tematu, publikacja może być też pomocnym narzędziem dla uczestników specjalistycznych kursów i szkoleń z rachunkowości. Książka jest na dodatek kierowana do studentów uczelni wyższych o kierunkach ekonomicznych i technologicznych (dziennych, wieczorowych, zaocznych) oraz studentów studiów podyplomowych.

Książka pt. Rachunkowość to ergonomiczne - poręczne - kompleksowe ujęcie rachunkowości. Jest to drugie wydanie wzbogacone o świeże informacje i zaktualizowane o świeże dane i wiadomości zgodne z najnowszą ustawą o rachunkowości.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 64 90

1 oferta

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 35 44

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 31 91

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 50 22

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 37 34

1 oferta

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)
od 56 73

1 oferta

proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565836 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dejnaka Agnieszka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)
od 28 22

1 oferta

Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788360562499 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bruno Bandulet 
  • Wydawnictwo Wektory 
  • Ilość stron 138 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia po polsku (opr. miękka)
od 18 91

1 oferta

Ekonomia po polsku (opr. miękka)

  • ISBN 9788360089538 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.