Menu
Zamknij

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego, a także jego wpływu na kondycję różnorodnych firm, uczestników procesów rynkowych. Sugeruje,odpowiednia kompozycja instrumentów marketingowych i czas jej użycia zezwalają na osłabienie wpływu kryzysu na kondycję przedsiębiorstwa. Jednocześnie, wykorzystując logikę J.A. Schumpetera włącza w skład instrumentów marketingowych personel, czas, innowację, a także wiedzę i informację. W rezultacie przeprowadzonych badań empirycznych i analiz teoretycznych Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.


Autorzy: Michał Bacior
EAN: 9788375567519
Format: 16,5x23,5 cm
liczba stron: 166
ISBN: 9788375567519
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: CeDeWu

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.