Menu
Zamknij

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Metody ekonometryczne znajdują coraz szersze użycie w najróżniejszych dziedzinach badań ekonomicznych. Nie można jednak stwierdzić, że możliwości ekonometrii zostały już korzystnie poznane. Na rynku wydawniczym ceni się nad wyraz prace, w których choćby najmocniej trudne metody ekonometryczne są przedstawione w taki sposób, by stały się zrozumiałym narzędziem badawczym. Do takich książek należy niniejszy podręcznik, od wielu lat cieszący się podziwm studentów i wykładowców.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)
od 47 32

2 oferty

Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301215835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verheyen Gunther 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich... (opr. miękka)
od 41 18

2 oferty

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich... (opr. miękka)

  • ISBN 9788301183608 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dooley Roger 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań (opr. miękka)
od 41 18

2 oferty

Ekonometria i badania operacyjne. zbiór zadań (opr. miękka)

  • ISBN 9788301217266 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Decewicz|Emilia Tomczyk|Michał Bernardelli 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 222 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Technologiczne magnolie. gdy większość z nas uwierzy, że dzięki technologiom zmienimy świat na lepsze (opr. miękka)
od 48 75

1 oferta

Technologiczne magnolie. gdy większość z nas uwierzy, że dzięki technologiom zmienimy świat na lepsze (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218690 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 186 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Komunikacja marketingowa (opr. miękka)
od 41 18

2 oferty

Komunikacja marketingowa (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173906 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan W.Wiktor 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych (opr. miękka)
od 49

1 oferta

Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301154561 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 206 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Model kompetencji współczesnego lobbysty - Joanna Dzieńdziora (opr. miękka)
od 69 52

1 oferta

Model kompetencji współczesnego lobbysty - Joanna Dzieńdziora (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199890 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Dzieńdziora 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 385 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218263 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzislaw W Puslecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219000 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Pająk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.