Menu
Zamknij

zarządzanie działem sprzedaży firmy (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
idealny poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie cyklu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przezroczysta struktura wykładu i przystępny język,
spora ilość przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące prezentujene zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.

Podręcznik pozostał opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Podtytuł: Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
ISBN: 9788301163570
Kod paskowy: 9788301163570
Autorzy: Cybulski Krzysztof
Wydanie: 1
Rok wydania: 2004
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 286
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.47
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 70 22

2 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)
od 59

1 oferta

modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)

  • ISBN 9788301180225 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymoteusz Doligalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 89

1 oferta

kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188382 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Szczepańska-Woszczyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185404 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szatkowski Kazimierz 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)
od 49 28

2 oferty

Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)

  • ISBN 9788301191894 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Jakimowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.