Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! idealny poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie cyklu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.
Dodatkowymi walorami podręcznika są: przezroczysta struktura wykładu i przystępny język, spora ilość przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące prezentujene zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.
Podręcznik pozostał opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Podtytuł: Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola ISBN: 9788301163570 Kod paskowy: 9788301163570 Autorzy: Cybulski Krzysztof Wydanie: 1 Rok wydania: 2004 Kod wydawcy: 20411 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 286 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 14 Waga: 0.47 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.