Menu
Zamknij

Zarządzanie i planowanie marketingowe (opr. miękka) od 51 75

Biblioteka biznesu

Opis

Podręcznik akademicki, prezentujący zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją i innowacjami.

Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej i zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 126 19

1 oferta

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zasady rachunkowości zarządczej (opr. miękka)
od 99

1 oferta

Zasady rachunkowości zarządczej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301145941 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Piosik Andrzej 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 382 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)
od 69

1 oferta

Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301152918 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 293 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 62 46

1 oferta

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)
od 59

1 oferta

modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)

  • ISBN 9788301180225 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymoteusz Doligalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 82 99

1 oferta

kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188382 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Szczepańska-Woszczyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185404 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szatkowski Kazimierz 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)
od 53 23

1 oferta

Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)

  • ISBN 9788301191894 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Jakimowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek, Biznes, Państwo - Jerzy Surma (opr. miękka)
od 44 10

1 oferta

Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek, Biznes, Państwo - Jerzy Surma (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196066 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jerzy Surma 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.