Menu
Zamknij

Zarządzanie marketingowe biblioteką - Marlena Pigla

Biblioteka biznesu

Opis

Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najkorzystniejszą ofertą i jak najlepiej spełnić swoją misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem użytkowników, metodyki prowadzenia badań marketingowych i praktyka działań na tym polu stanowią dziś ważny komponent działalności bibliotek, a także starań ich kadry zarządzającej i pracowników. Ciągłe pojawianie się nowych technologii bibliotecznych, nowych rodzajów zasobów i zmiany cech środowiska użytkowników wpływają na formę usług bibliotecznych. Pojawiło sięświeże zjawisko – określanie terminem Biblioteka 2.0, którego najważniejszą cechą jest interaktywność relacji między Czytelnikiem a bibliotekarzem, tworzenie wokół biblioteki, zwłaszcza jej serwisu wirtualnego, społeczności zaangażowanych użytkowników, współtworzących treści związane z ofertą bibliotek. W odniesieniu do tych nowych nurtów biblioteki redefiniują swe strategie marketingowe. Książka stanowi zbiór tworzyw inspirowanych tematyką zagadnień poruszanych na konferencji naukowej „Zarządzanie marketingowe biblioteką”, która odbyła się w dniach 17-19 października 2007 w Chorzowie. Organizatorem konferencji była Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Patronat nad konferencją objęła Komisja Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Organizatorzy konferencji mają nadzieję, iż artykuły zawarte w niniejszym zbiorze staną się przyczynkiem do pogłębienia refleksji nad możliwością rozwijania zarządzania marketingowego w polskich bibliotekach w celu jak najkorzystniejszego zaspakajania potrzeb informacyjnych użytkowników bibliotek.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (opr. miękka)
od 12 06

3 oferty

Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (opr. miękka)

  • ISBN 9788328305328 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jason Rodriguez 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 105 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, English For Banking And Finance 2 Vocational English Course Book With Cd-Rom (opr. miękka)
od 62 61

3 oferty

English For Banking And Finance 2 Vocational English Course Book With Cd-Rom (opr. miękka)

  • ISBN 9781408269893 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rosenberg, Marjorie 
  • Wydawnictwo Longman - Pearson Education 
  • Ilość stron 80 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek (opr. miękka)
od 25 53

2 oferty

Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek (opr. miękka)

  • ISBN 9788324695546 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sinek Simon, Machnik Marcin, Witkowska Magda 
  • Wydawnictwo Helion - Onepress 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Professional English in Use Finance (opr. miękka)
od 52 25

2 oferty

Professional English in Use Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780521616270 
  • Oprawa miękka 
  • Autor MacKenzie Ian 
  • Wydawnictwo Cambridge University Press 
  • Ilość stron 140 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Import/Export: How to Take Your Business Across Borders
83 95

0 ofert

Import/Export: How to Take Your Business Across Borders

  • ISBN 9780071482554 
  • Autor Nelson, Carl A. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)
od 40 19

1 oferta

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020213 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Magdalena Grabowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 25 09

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.