Menu
Zamknij

Zarządzanie marketingowe biblioteką - Marlena Pigla

Biblioteka biznesu

Opis

Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najkorzystniejszą ofertą i jak najlepiej spełnić swoją misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem użytkowników, metodyki prowadzenia badań marketingowych i praktyka działań na tym polu stanowią dziś ważny komponent działalności bibliotek, a także starań ich kadry zarządzającej i pracowników. Ciągłe pojawianie się nowych technologii bibliotecznych, nowych rodzajów zasobów i zmiany cech środowiska użytkowników wpływają na formę usług bibliotecznych. Pojawiło sięświeże zjawisko – określanie terminem Biblioteka 2.0, którego najważniejszą cechą jest interaktywność relacji między Czytelnikiem a bibliotekarzem, tworzenie wokół biblioteki, zwłaszcza jej serwisu wirtualnego, społeczności zaangażowanych użytkowników, współtworzących treści związane z ofertą bibliotek. W odniesieniu do tych nowych nurtów biblioteki redefiniują swe strategie marketingowe. Książka stanowi zbiór tworzyw inspirowanych tematyką zagadnień poruszanych na konferencji naukowej „Zarządzanie marketingowe biblioteką”, która odbyła się w dniach 17-19 października 2007 w Chorzowie. Organizatorem konferencji była Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Patronat nad konferencją objęła Komisja Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Organizatorzy konferencji mają nadzieję, iż artykuły zawarte w niniejszym zbiorze staną się przyczynkiem do pogłębienia refleksji nad możliwością rozwijania zarządzania marketingowego w polskich bibliotekach w celu jak najkorzystniejszego zaspakajania potrzeb informacyjnych użytkowników bibliotek.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (opr. miękka)
od 10 37

3 oferty

Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (opr. miękka)

  • ISBN 9788328305328 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jason Rodriguez 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 105 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, English For Banking And Finance 2 Vocational English Course Book With Cd-Rom (opr. miękka)
od 62 61

3 oferty

English For Banking And Finance 2 Vocational English Course Book With Cd-Rom (opr. miękka)

  • ISBN 9781408269893 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rosenberg, Marjorie 
  • Wydawnictwo Longman - Pearson Education 
  • Ilość stron 80 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The Mentoring Manual - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt (opr. miękka)
od 65 95

1 oferta

The Mentoring Manual - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt (opr. miękka)

  • ISBN 9781292017891 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Julie Starr 
  • Wydawnictwo Pearson Education / Longman 
  • Ilość stron 224 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Key Management Models - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt (opr. miękka)
od 166 67

1 oferta

Key Management Models - Wysyłka od 2,99 - porównuj ceny z wysyłką - Wesołych Świąt (opr. miękka)

  • ISBN 9781292016276 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Pietersma 
  • Wydawnictwo FT Publishing International 
  • Ilość stron 344 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age
od 136 01

1 oferta

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

  • ISBN 9780749472092 
  • Autor James, Jon L. / Kelley, Neil / Richardson, Neil 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Beschaffung, Produktion, Marketing Kürble, Peter
od 120 22

2 oferty

Beschaffung, Produktion, Marketing Kürble, Peter

  • ISBN 9783828836273 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Professional English in Use Finance (opr. miękka)
od 52 25

4 oferty

Professional English in Use Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780521616270 
  • Oprawa miękka 
  • Autor MacKenzie Ian 
  • Wydawnictwo Cambridge University Press 
  • Ilość stron 140 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Cause-Related Marketing Böcker, Julia
od 262 42

1 oferta

Cause-Related Marketing Böcker, Julia

  • ISBN 9783639152074 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing-Management Sander, Matthias
od 281 26

1 oferta

Marketing-Management Sander, Matthias

  • ISBN 9783825282516 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.