Menu
Zamknij

zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ict (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

W innowacyjnej gospodarce wzrasta rola technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Niestety wielka część przeprowadzonych wdrożeń rozwiązań ICT kończy się niepowodzeniem. Problem ten skłania do poszukiwania metod podnoszenia wydajności i wydajności realizacji projektów ICT. Zamierzeniem autorów książki jest przedstawienie szerokiego kontekstu realizacji projektów w przedsiębiorstwach sektora ICT, nie tylko w obszarze działalności operacyjnej, ale także w warstwie zarządzania strategicznego. Praca ta jest odpowiedzią na pytanie, jak zarządzać przedsiębiorstwem, które ma efektywnie i wydajnie realizować projekty ICT? W książce poruszono w szczególności następujące zagadnienia:
• dopasowanie wewnętrznej organizacji przedsiębiorstwa do wymogów realizacji projektów ICT
• wspólne podejście do zarządzania procesami i projektami w przedsiębiorstwie ICT
• czynniki sukcesu zarządzania procesami realizacji projektów ICT
• charakterystykę polskiego sektora ICT

Książka ma pionierski charakter, nie tylko ze względu na samą treść rozważanej problematyki jak i sposób jej ujęcia,także znaczenie dla praktyki zarządzania. Zastosowanie technologii informacyjno - komunikacyjnych (ICT) we współczesnych przedsiębiorstwach jest powszechne, jednak realizacja projektów związanych z tą technologią nie zawsze jest efektywna i wydajna. Stąd też spełnienie głównego celu autorów książki, którym jest zaproponowanie kompleksowej koncepcji zarządzania procesami realizacji projektów ICT w przedsiębiorstwach, należy traktować jako wyjście naprzeciw oczekiwaniom równocześnie ich wykonawców, jak i zewnętrznych użytkowników.

Z recenzji prof. Zw. Dr hab. Inż. Jana Skalika

Autorzy przedstawiają własną, oryginalną koncepcję zarządzania procesami realizacji projektów łączącą kwestię zarządzania projektami z kwestią zarządzania procesami organizacyjnymi przedsiębiorstwa. Przedstawiona koncepcja jest poparta analizą teoretyczną i wnioskami z analizy czynników powodzenia zarządzania procesami realizacji projektów w polskim sektorze przedsiębiorstw ICT.

Z recenzji prof. Dr hab. Inż. Józefa Lubacza

ISBN: 9788301177942
ISBN-linii: 978-83-01-17794-2
Kod paskowy: 9788301177942
Autorzy: Szapiro Tomasz, Jasińska Katarzyna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 334
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 17
Waga: 0.48
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 91 50

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)
od 51 22

2 oferty

Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301152918 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 293 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 70 22

2 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)
od 59

1 oferta

modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)

  • ISBN 9788301180225 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymoteusz Doligalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 89

1 oferta

kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188382 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Szczepańska-Woszczyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185404 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szatkowski Kazimierz 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)
od 49 28

2 oferty

Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)

  • ISBN 9788301191894 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Jakimowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.