Menu
Zamknij

Zasady kultu wyobraźni (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Dlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni"? Czyżby dlatego, iż „rozum śpi"? Otóż niezupełnie. Ten ostatni z pewnością - na swój sposób - czuwa bezustannie choćby gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA.

Czy istnieją takie zasady, wedle których możemy mówić, iż wyobraźnia stanowi podstawę naszych przedstawień rzeczywistości w sferze biznesu? na pewno tak; temu ważkiemu problemowi poświęcam całą pracę. Nie chodzi tutaj oczywiście o żadną teorię, czy paradygmat. Chodzi z reguły o właściwą artykulację wyobraźni np. W komunikacie reklamowym. O modyfikację utrwalonych i nieco skostniałych pojęć, np. W dziedzinie jakości życia, estetyki itp. Chodzi także o używanie całkowicie nowych pojęć, które powstają chociażby w sferze NOWYCH MEDIÓW i które mogą dać bogatszy i wyrazistszy obraz tego, co obiecuje marka w sferze nowych artykułów, usług, pomysłów, idei i technice. Takie nowe podejście do znanych kwestii może uruchomić choćby nowe LOGIKI, jak logika emocji, potrzeby, motywacji itp.

A może wyobraźnia stanowi remedium na wszystkie nasze życiowe niepewności? Tę tezę postaram się dowieść w dalszych rozważaniach.

Wszystkie te i inne przesłanki wspomagają i w ogóle pozwalają na dekonstrukcje, czy również dezorganizację zastanych hierarchii wartości, potrzeb, marzeń, pragnień itp. Wymagają te zjawiska NOWEGO OPISU i to być może w innych kategoriach pojęciowych. Wymaga taka prekursorska DEKOMPOZYCJA ukształtowania się nowego rozumienia zawiłości naszego świata. Nowej jego interpretacji, co trąci już nie tylko biznesem, ale wręcz swoistą filozofią nowego biznesu. Na koniec tych propozycji pozostaje kwestia ich OCENY. Wszystkie te procesy, procedury, opcje i koncepcje opieraja się na fundamentalnych dla wszelkiego komunikowania zbiorze takich pojęć, jak: DYSKURS, NARRACJA i KONTEKST.

ISBN: 9788361448761
Kod paskowy: 9788361448761
Autorzy: Smid Wacław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 30512
Miejscowość: Kraków
ilość stron: 446
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.7x21.0
Głębokość (mm): 32
Waga: 0.51
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Polsko-angielski słownik rozliczeń handlu zagranicznego (opr. miękka)
od 23 72

1 oferta

Polsko-angielski słownik rozliczeń handlu zagranicznego (opr. miękka)

  • ISBN 9788361448853 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kapusta Piotr 
  • Wydawnictwo dr lex 
  • Ilość stron 134 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wörterbuch für Außenhandel Deutsch-Russisch, Russisch -Deutsch - Piotr Kapusta (opr. miękka)
od 116 71

1 oferta

Wörterbuch für Außenhandel Deutsch-Russisch, Russisch -Deutsch - Piotr Kapusta (opr. miękka)

  • ISBN 9788379229710 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Piotr Kapusta 
  • Wydawnictwo Dr Lex 
  • Ilość stron 686 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Leksykon rozliczeń w handlu zagranicznym (opr. miękka)
od 12 10

1 oferta

Leksykon rozliczeń w handlu zagranicznym (opr. miękka)

  • ISBN 9788361448938 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Piotr Kapusta 
  • Wydawnictwo Dr Lex 
  • Ilość stron 110 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polsko-niemiecki słownik eksportera (opr. miękka)
od 9 77

1 oferta

Polsko-niemiecki słownik eksportera (opr. miękka)

  • ISBN 9788379221554 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Piotr Kapusta 
  • Wydawnictwo Dr Lex 
  • Ilość stron 210 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.