Menu
Zamknij

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

Biblioteka biznesu

Opis

Książka Zasady oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw powstała na podstawie doświadczeń dydaktycznych wynikających z wieloletniego prowadzenia wykładów akademickich z przedmiotu "Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw", a także przedmiotów pokrewnych.

Jest to kompendium wiedzy teoretycznej koniecznej studentom, słuchaczom studiów podyplomowych, doktorantom i praktykom gospodarczym do samodzielnego przeprowadzenia analiz i ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw.

Zakres podręcznika obejmuje zasady przeprowadzania analiz i ocen makroekonomicznego oraz sektorowego otoczenia przedsiębiorstw oraz problematykę analiz i ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw.

Ocena działalności przedsiębiorstwa obejmuje m. In. Wstępną i wskaźnikową analizę sprawozdań finansowych, innowacyjne metody analizy wskaźnikowej i metody analizy i oceny wydajności inwestycji. Oprócz konwencjonalnej problematyki oceny kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych w podręczniku zawarto szereg autorskich rozważań i propozycji m.

in. W zakresie wskaźników rentowności, w szczególności wskaźnika nadwyżki finansowej (cash flow) i wartości dodanej. Tytuł Zasady oceny działalności gospodarczej... W,2 Autor Juliusz Engelhardt Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028431 ISBN 9788381028431 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 259 Format 235x165 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
od 57 11

1 oferta

Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381028035 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 242 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)
od 39

1 oferta

Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)

  • ISBN 9788375561739 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kowalczyk Jerzy 
  • Wydawnictwo CEDEWU 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
od 45 69

1 oferta

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381027601 
  • Autor Kubacka Maria 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)
od 46 44

1 oferta

e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381020695 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Aneta Sokół, Barbara Cendrowska, Pola Żylińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)
od 38 25

2 oferty

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564860 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Ślepko 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wycena przedsiębiorstw dystresywnych (opr. broszurowa)
od 42 05

1 oferta

wycena przedsiębiorstw dystresywnych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381025812 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Błażej Prusak 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 174 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.