Menu
Zamknij

Zasady rachunkowości zarządczej (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Podręcznik akademicki, w którym zostały przedstawione te wszystkie zagadnienia, które stanowią podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości zarządczej. Prezentowane rozwiązania teoretyczne zostały zilustrowane optymalnie przypasowanymi przykładami empirycznymi, rozwiązanymi krok po kroku. Autor zaprezentował zasady, metody i narzędzia rachunkowości w kontekście poszczególnych funkcji zarządzania (planowania, organizowania, zatrudniania, kierowania i kontroli) na poziomie operacyjnym i strategicznym. Sporo miejsca poświęcił: rachunkowi kosztów działań, rachunkowi kosztów celu, strategicznej karcie wyników i ekonomicznej wartości dodanej. Wykazał szczególną dbałość o spójność terminologiczną i o to, żeby podręcznik był zrozumiały i komunikatywny. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem. Podręcznik zawiera testy i zadania sytuacyjne do samodzielnego rozwiązania.

ISBN: 9788301145941
Kod paskowy: 9788301145941
Autorzy: Piosik Andrzej
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 382
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.62
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 58 58

1 oferta

problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788301181963 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kazimierz Zieliński 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 226 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie (opr. miękka)
od 63 99

2 oferty

hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301153670 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Panasiuk, Daniel Szostak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)
od 66 99

1 oferta

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196691 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stawarz-García Barbara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie i planowanie marketingowe (opr. miękka)
od 51 75

2 oferty

Zarządzanie i planowanie marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301156145 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pomykalski Andrzej 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ani bezrobocie, ani opieka społeczna (opr. miękka)
od 66 99

2 oferty

ani bezrobocie, ani opieka społeczna (opr. miękka)

  • ISBN 9788301156114 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jules Gazon 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)
od 59 99

2 oferty

wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146481 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dariusz Błaszczuk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 202 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing automation (opr. miękka)
od 65 23

1 oferta

Marketing automation (opr. miękka)

  • ISBN 9788301217983 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Błażewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kanały marketingowe (opr. miękka)
od 78 99

2 oferty

kanały marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301137397 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Louis W. Stern, Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 651 
  • Rok wydania 2002 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metody aktuarialne (opr. miękka)
od 51 75

2 oferty

metody aktuarialne (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146597 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 234 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.