Menu
Zamknij

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

nieraz czytasz o sukcesach znacznych marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano budują coraz obszerniejszą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Bez wątpienia dużo z tych cenionych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ. Klasyczne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko towaru... Już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego? a może poziom wyżej... Które z tych narzędzi będą najkorzystniejsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
  • Autorzy: Kosson Grzegorz
  • Ciężar: 0,346
  • Format: 21.0x23.0cm
  • ISBN: 9788363566098
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 32549
  • pojemność: 152
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2016
  • typ publikacji: KS
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Wysokość: 8

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Silne marki osobiste zmieniają świat (opr. miękka)
od 47

1 oferta

Silne marki osobiste zmieniają świat (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566746 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Walczak-Skałecka 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 268 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, tak na marginesie strategii - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 31 32

1 oferta

tak na marginesie strategii - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566777 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marek Staniszewski 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Opowieści w marketingu (opr. miękka)
od 28 43

1 oferta

Opowieści w marketingu (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566487 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Szlak 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 206 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak nowe technologie zmieniają biznes - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 33 06

1 oferta

Jak nowe technologie zmieniają biznes - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566791 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Krzysztof Ratnicyn 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 152 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (opr. miękka)
od 26 90

1 oferta

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566333 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Stępowski 
  • Wydawnictwo SŁOWA I MYŚLI 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 15,5 kilometra do granicy (opr. miękka)
od 25 74

1 oferta

15,5 kilometra do granicy (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566944 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dariusz Kobus 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing wartości (opr. broszurowa)
od 37 62

1 oferta

Marketing wartości (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566739 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Justyna Bakalarska 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.