Menu
Zamknij

zmiany umów o zamówienia publiczne na roboty.. (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Publikacja posiada analizę podstaw prawnych posiadających zastosowanie do umów o zamówienia publiczne na tle potężnych problemów występujących przy realizacji inwestycji budowlanych. Przedstawiono w niej m.in.: zasady zmian umów wprowadzone nową ustawą - Prawo zamówień publicznych z 11.09.2019 r., które będą używane do umów zawieranych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia wszczętych po 31.12.2020 r., wraz z porównaniem ich do regulacji dotychczasowej; omówienie poszczególnych ustawowych przesłanek zmiany umowy; klasyfikację klauzul zmiany umowy wraz z przypisaniem im określonych skutków prawnych; orzecznictwo polskie i europejskie w kwestii zmian umów; niepowtarzalne zasady kształtowania opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane.

Adresaci: Książka jest asygnowana dla prawników praktyków, pracowników administracji zajmujących się przygotowywaniem i realizowaniem progresywnań o zamówienie publiczne, a także dla przedsiębiorców z branży budowlanej - wykonawców obiektów publicznych, dróg, infrastruktury kolejowej.

Będzie cennym źródłem wiedzy dla przedstawicieli nauki oraz studentów prawa i administracji.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia - janusz sasak (opr. broszurowa)
od 130 85

1 oferta

Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia - janusz sasak (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381879934 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Janusz Sasak 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie zasobami ludzkimi w polsce ewolucja i współczesność (opr. miękka)
od 56 05

2 oferty

Zarządzanie zasobami ludzkimi w polsce ewolucja i współczesność (opr. miękka)

  • ISBN 9788382465167 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksy Pocztowski, Anna Rakowska, Agnieszka Sitko 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Słownik terminologii prawniczej francusko-polski - aleksandra machowska (opr. twarda)
od 64 84

2 oferty

Słownik terminologii prawniczej francusko-polski - aleksandra machowska (opr. twarda)

  • ISBN 9788382230031 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Machowska 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 916 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Słownik terminologii prawniczej polsko-francuski - aleksandra machowska (opr. twarda)
od 61 67

2 oferty

Słownik terminologii prawniczej polsko-francuski - aleksandra machowska (opr. twarda)

  • ISBN 9788382230000 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Machowska 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 764 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kształtowanie przestrzeni pracy. Praca w biurze, praca zdalna, coworking
od 50 48

1 oferta

Kształtowanie przestrzeni pracy. Praca w biurze, praca zdalna, coworking

  • ISBN 9788382233872 
  • Autor Małgorzata Sidor-Rządkowska 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. analiza transakcyjna w praktyce
od 56 55

2 oferty

13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. analiza transakcyjna w praktyce

  • ISBN 9788383282824 
  • Autor Monika Dawid-Sawicka,Elżbieta Stelmach 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Czwarte wielkie przebudzenie i przyszłość egalitaryzmu (opr. twarda)
od 48 19

2 oferty

Czwarte wielkie przebudzenie i przyszłość egalitaryzmu (opr. twarda)

  • ISBN 9788326442186 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Fogel Robert William 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 460 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, mocniejsze efekty szkoleń. 7 zasad utrwalania... (opr. broszurowa)
od 74

1 oferta

mocniejsze efekty szkoleń. 7 zasad utrwalania... (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381873123 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Wurth Anthonie, Wurth Kees 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing terytorialny. miasto i region na rynku (opr. broszurowa)
od 84 15

2 oferty

marketing terytorialny. miasto i region na rynku (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788326495359 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Andrzej Szromnik 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 546 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.