Gestor GT to wygodny i rozciągliwy system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera zróżnicowanego typu działania handlowe i marketingowe, zapewniając skuteczność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dobrania do własnych potrzeb sprawiają, iż program może być stosowany w firmach o dowolnej specjalizacji. Gestor GT dedykowany jest dla wszelkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest również przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie skatalogowane w systemie informacje dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu realne jest lepsze przypasowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie adekwatnych decyzji oraz przygotowanie trafnych strategii sprzedaży na podstawie przeróżnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, żeby zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną produktywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy. Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi stopniami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT zezwala na także nieskomplikowane wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów. Najważniejsze atuty Gestora GT:
- szybki dostęp do wszelkich danych dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz prezentujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do stosownych klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów i pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań i sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, produktywność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, dopasowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji pomiędzy obiektami, takimi jak kupujący, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać różnorodne obiekty (np. Zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego zastosowania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- komfortowy system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.