InsERT Gestor nexo Zarządzanie relacjami z klientami Oszczędzaj czas, zwiększ sprawność Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami, a także zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji najróżniejszych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą efektywność i produktywność. Upraszcza prace Gestor nexo zezwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, pokazujenie i negocjowanie ofert i prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą zastosowanego klienta pocztowego. Działa jeszcze w obszarze w środkufirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, kontrolować postępy w realizowaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe). Integracja z systemem Subiekt nexo Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek konsumentów i asortymentu, cenników i promocji nieskomplikowane przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Najważniejsze możliwości Gestora nexo przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych kupujących z uwzględnianiem informacji pokaźnych dla CRM ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, tworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych definiowanie i stosowanie zbiorów konsumentów (zestawów kupujących) wszechstronna obsługa ofert dla , a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania, a także ich zbiorcze generowanie przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo) obsługa wielu walut na ofertach planowanie i użytkowanie promocji wysyłanie jednostkowych lub masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do kupujących, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników) planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) równocześnie dotyczących kupujących, jak i niepowiązanych z klientami przypomnienia o zaplanowanych działaniach i rejestrowanie czasu wykonania działań planowanie i wykonywanie akcji samoczynnych w działaniach możliwość podmiany danych pomiędzy uczestnikami poprzez komentarze w działaniach i procesach ofertowych ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych) wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami przystępne zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zaimplementowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów narzędzia upraszczające obsługę e-maili – m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim i niemieckim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp. System raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf) oznaczanie obiektów flagami możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej możliwość przeniesienia informacji z Gestora GT
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.