GRATIS: 3 miesięczny abonament na ulepszenia i 3 miesięczna opieka telekonsultanta O programie: Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa producenta staje się wygodniejsza i szybsza. Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, przez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą. Rewizor nexo jest programem bardzo prostym w obsłudze, o postępowym interfejsie gwarantującym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom. Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego kompletu, w którego skład wchodzą dodatkowo: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rachmistrz nexo program do prowadzenia uproszczonej księgowości, system kadrowo-płacowy Gratyfikant nexo i system zarządzania relacjami z klientami Gestor nexo. Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:
- płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
- obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. Miesiąca#8221;;
- rozciągliwe zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
- rozbudowana dekretacja (podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania), różne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany), progresywna kontrola kręgu kosztów;
- ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
- ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca wykorzystywania, wydruk tabeli i planów amortyzacji) oraz ewidencja wyposażenia i remanentów;
- rozbudowana sprawozdawczość finansowa - dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb;
- podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
- innowacyjny system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z rozmaitymi ulgami;
- ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych stosowanych do działalności gospodarczej, a także pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
- obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących we wnętrzu marki;
- obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
- obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu typowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
- ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta, a także z zapisami VAT;
- wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
- wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
- samoczynna dekretacja dokumentów księgowych, a także rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
- integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
- możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
- obsługa plików JPK_VAT (danych o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
- generowanie ksiąg i dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej albo na informatycznych nośnikach danych;
- wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. Jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady ergonomiczności publicznej itp.);
- badanie statusu kontrahentów na podstawie informacji GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES, a także rejestru kaucji gwarancyjnych;
- komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą zaimplementowanego klienta poczty i SMS.
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja).