to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w niedużych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przychylny, instynktowny interfejs usprawnia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi zapotrzebowania innowacyjnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
zapewnia obsługę wszelkich typów dokumentów handlowych ( szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i wydajne zarządzanie gospodarką magazynową. P osiada rozbudowaną część finansową, dzięki której osiągalne jest m.in. Realizowanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe zezwalają na ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić progresywną ewidencję asortymentu, kupujących, maszyn zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat głównie wybierana poprzez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Pozostał zaprojektowany ze szczególną trosceą o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego zestawu, w którego skład wchodzą jeszcze systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów i ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
· pełna obsługa wszelkich wariantów dokumentów handlowych i magazynowych;
· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może posiadać indywidualny termin realizacji, dodatkowo wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
· kartoteka asortymentu – towarów, usług, pakietów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
· kartoteka klientów obejmująca ponadto rodzaju CRM;
· prowadzenie rozciągliwej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych kupujących; wartość, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym wynikiem (niewykonane);
· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy charakterystyczne, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy zamiany plików oraz online (wybrane banki);
· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
· rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
· automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
wymagania systemowe:
- komputer z procesorem Core2Duo;
- 4 GB pamięci operacyjnej RAM;
- system operacyjny Windows XP SP3 albo wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
- system obsługi baz informacji Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (gratisowa edycja Express with Advanced Services albo dowolna wersja pełna).