Sfera dla Gratyfikanta GT jest dodatkiem, który zezwala na zwiększanie istniejących możliwości Gratyfikanta GT. Powiększenia można zrealizować dzięki wykorzystaniu dwóch niezależnych mechanizmów: Udostępnione biblioteki obiektów Gratyfikanta GT - zezwala na to pisanie rozwiązań wykorzystujących wewnętrzne obiekty Gratyfikanta GT; rozwiązania te mogą powstać w Visual Basic for Applications lub w innych językach programowania (np. Microsoft Windows Script, Java Script, Visual C++, Delphi, czy Java). Rozwiązania, które powstaną dzięki tej funkcjonalności najczęściej ułatwią codzienną pracę, zautomatyzują niektóre z wykonywanych czynności oraz dodadzą mnóstwo nowych możliwości. Przykładem jest integracja z RCP. Mechanizm obsługi skryptów definiujących komponenty płacowe - umożliwia tworzenie dowolnie złożonych komponentów płacowych, umożliwiając tym samym np. Uzależnienie tego składnika od zewnętrznych danych. Przy pomocy tego mechanizmu wdrożeniowiec albo programista może definiować dowolne elementy płacowe w innowacyjnej technologii.NET przy pomocy języków: Visual Basic.NET i C#. Zdefiniowane składniki zostaną dołączone listy części płacowych i będą mogły być w nieskomplikowany sposób używane w obsłudze kadrowo-płacowej producenta. Dzięki temu Sfera dla Gratyfikanta GT staje się komfortowym środowiskiem do tworzenia wyspecjalizowanych rozwiązań. Sfera dla Gratyfikanta GT jest skierowana do wszystkich użytkowników Gratyfikanta GT, którzy potrzebują jednostkowych rozwiązań, dodatkowych funkcjonalności lub automatyzacji realizowanych prac. Także jeśli konieczne jest złożone definiowanie składników płacowych, uwzględniające niestandardowe informacje albo korzystające z zewnętrznych informacji, to najlepszym rozwiązaniem jest Sfera dla Gratyfikanta GT. Przy pomocy Sfery dla Gratyfikanta GT realne jest: umożliwienie współpracy Gratyfikanta GT z przeróżnymi rejestratorami czasu pracy; indywidualne, rozbudowane definiowanie elementów płacowych ścisłe dostosowanie Gratyfikanta GT do potrzeb klienta, uzależnionych od specyfiki prowadzenia marki; stworzenie zbiorczych operacji zamiast linii jednorazowych akcji, które w danej firmie wykonywane są nieraz i zajmują dużo czasu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.