zielony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń ergonomicznych dla systemów z linii InsERT GT. Jest to kolejny z linii PLUSÓW - kompletów wytwarzanych z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności. Przy wykorzystaniu PLUSÓW realne jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi albo systemów. Każdy z kupujących może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu konieczna. Koszty wdrożenia systemów InsERT GT i wybranych PLUSÓW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów. Warunkiem potrzebnym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.14. Instalacja PLUSA przebiega w podobny sposób jak uaktualnienie programu, nie powinna więc stanowić problemu nawet dla mniej innowacyjnych użytkowników systemu InsERT GT. Funkcjonalność zielonego PLUSA dla InsERT GT: energiczne wyliczanie masy i pojemności towarów na dokumencie; rozbudowane pola własne (dla dokumentów, a także kartotek; różnych rodzajów - m.in. Pola definiowalne, pola typu słownik oparte na dowolnej definicji, pola będące wynikiem zapytania SQL); flagi własne - oznaczanie i komentowanie obiektów według własnych kryteriów; definiowalne sprawozdania finansowe; biblioteka dokumentów dla podmiotu - możliwość przechowywania w bazie danych dowolnych dokumentów, np. Statutowych, finansowych, organizacyjnych, regulaminowych; biblioteka dokumentów dla kontrahenta - możliwość przechowywania w bazie informacji certyfikatów, zezwoleń, weksli, umów handlowych, partnerskich itp.; biblioteka dokumentów dla towaru - możliwość przechowywania w bazie informacji świadectw, ulotek, dokumentów, fotografii, filmów reklamowych itp.; biblioteka dokumentów dla dokumentów handlowych - możliwość ewidencji dodatkowej dokumentacji związanej z transakcjami handlowymi, np. Wewnątrzwspólnotowymi. W każdym programie linii InsERT GT znajduje się przycisk, uruchamiający moduł InfoPLUS (obok przycisku pomocy i InfoSfery). Moduł ten posiada informacje o wszelkich zmianach i nowościach w kolejnych odsłonach PLUSA dla InsERT GT. Z InfoPLUSA można także aktywować wersję próbną i zarejestrować produkt przez Internet. Próbne uruchomienie zielonego PLUSA dla InsERT GT możliwe jest jedynie na podmiocie próbnym. Każda z funkcjonalności, która dostępna jest wyłącznie w zielonym PLUSIE, została odpowiednio oznaczona w dymku. Detalowy opis Obsługa masy i pojemności w dokumentach handlowych- do dokumentów handlowych zielony PLUS dla InsERT GT dodaje kolumny Masa i objętość, które ułatwiają obsługę sporych dostaw pakowanych np. Na kontenery, tiry, statki. Kolumny te są samoczynnie wyliczane z kartoteki towarów, dodano także parametr włączający podsumowanie obu kolumn oraz zaktualizowane zostały standardowe wzorce wydruku. Własne sprawozdania finansowe - dzięki zielonemu PLUSOWI dla InsERT GT użytkownik może stworzyć własne sprawozdania finansowe, jak też zmienić postać już istniejących sprawozdań - w ten sposób mogą powstawać spersonalizowane dokumenty dopasowane ściśle do potrzeb producenta (można np. Wybrać język sprawozdania). Zielony PLUS dla InsERT GT pozwala na następujące operacje: dodawanie, udoskonalanie i usuwanie pozycji; przesuwanie pozycji; autonumeracja wcięć; sumowanie pozycji w górę (dodatnio lub korygująco); określanie czy dozwolone jest dowolne definiowanie pozycji z sald i obrotów kont; określanie angielskich i niemieckich nazw pozycji. Na dodatek zielony PLUS dla InsERT GT daje także możliwość: określenia układu sprawozdania; określenia poziomu szczegółowości wydruku uproszczonego; definiowania dodatkowych powiązań między pozycjami; zaimportowania pozycji z innego sprawozdania (np. Bilansu lub RZS). Rozszerzone pola własne- zielony PLUS dla InsERT GT (skrupulatnie jednakowo, jak niebieski lub czerwony PLUS dla InsERT GT) zezwala na definiowanie zwiększonych pół własnych, które dostępne są dla praktycznie wszystkich obiektów systemu (dokumenty, kartoteki, dekrety itp). Do każdego z obiektów można zdefiniować po 10 pól własnych każdego rodzaju. Do wariantów powiększonych pól własnych należą: tekst, kwota, data, liczba, pola własne rodzaju słownik albo pola własne rodzaju polecenie SQL. Użytkownik może podłączyć słownik typowy, dostępny już w systemie (np. Kategorie dokumentów, parametry kontrahentów czy działy przedsiębiorstwa) albo produkowany przez siebie nowy słownik. Ta druga możliwość zezwala na zdefiniowanie własnych słowników, jednostkowych dla każdego przedsiębiorstwa. Przykład nowego słownika to np. Kolor, wymiar albo inne indywidualne statusy i oznaczenia, które mogą być użytkowane w każdej firmie. Po zapisaniu danych nowy słownik jest widoczny na liście słowników. Pola własne SQL to kolejny wariant pól własnych rozszerzonych, dający niezwykle znaczne możliwości konfiguracji. Użytkownik może dla dowolnie wybranego obiektu utworzyć pole własne rodzaju SQL, a następnie stworzyć polecenie SQL odwołujące się do dowolnych informacji i tabel z bazy danych. Będą one przydatne wszędzie tam, gdzie funkcjonalność pól własnych rodzaju słownik okaże się niewystarczająca. Biblioteka dokumentów dla kontrahenta, podmiotu, a także dokumentu - przy pomocy zielonego PLUSA dla InsERT GT realnych jest sporo operacji m.in.: import i eksport dowolnych plików; dopisywanie nagłówka; wybór kategorii; blokada usuwania i poprawy - zadecydowanie, czy i jakie dokumenty z biblioteki mogą być usuwane albo zmieniane przez innych użytkowników systemu. Biblioteka przystępna jest dla dokumentów, kartoteki kontrahentów, kartoteki towarów oraz dla podmiotu. Jest to funkcjonalność podobna do biblioteki dokumentów w Gratyfikancie GT. Flagi własne - mechanizm flag umożliwia dowolne oznaczanie i komentowanie ewidencjonowanych obiektów według własnych kryteriów. Oznaczaniu flagami mogą podlegać na przykład rozrachunki, dekrety, dokumenty, towary, czy kontrahenci. Dzięki flagom możemy usprawnić pracę wielu osób w firmie (flagi mogą odzwierciedlać rozmaite stany i statusy oraz wspierać pracę grupową). Flagi własne widoczne są na listach - pozwalają zobaczyć, jaki dany obiekt (np. Dokument) ma status, jaki stan albo kategorię. Wybrane obiekty można także po dowolnej fladze przefiltrować i uzyskać informacje o tym, kto i kiedy dokonał ostatniej modyfikacji flagi. Każdemu obiektowi można przypisać do 10 różnych flag (każda z nich oznaczona jest innym kolorem). Poza oznaczeniem obiektu flagą można opatrzyć go dodatkowym komentarzem pojawiającym się samoczynnie po wyznaczoniu na liście pozycji. Przykładów zastosowania flag własnych może być nad wyraz sporo, np.: oznaczanie dokumentów handlowych wg stanu rozliczeń, dopełniające zatwierdzanie dokumentów przez wyróznione osoby czy też dopisywanie pomocniczych komentarzy związanych z sytuacjami pojawiającymi się w bieżącej działalności operacyjnej.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.