Menu
Zamknij

Gigaset T640 PRO

Telefony i bramki VOIP

Opis

Centrala telefoniczna IP Gigaset T640 PRO

Gigaset T640 PRO to wielofunkcyjna, elastyczna i produktywna platforma wychodząca naprzeciw potrzebom komunikacyjnym nieznacznych i przeciętnych przedsiębiorstw. Obsłuży nawet do 80 użytkowników, którzy mogą wybierać z szerokiej gamy opcji, takich jak połączenia stacjonarne, ISDN oraz VoIP. Koncepcja sieci konwergentnych ułatwia i ułatwia komunikację wewnątrzfirmową, zmniejszając przy tym związane z nią koszty. Kompleksowość i profesjonalizm w połączeniu z instynktowną obsługą i narzędziami administracyjnymi to parametry, dzięki którym system Gigaset T640 PRO to właściwy wybór dla codziennej komunikacji biznesowej.

Interfejs użytkownika jest szybki, automatycznie skalowalny i przychylny dla użytkownika. Wyświetlanie jest samoczynnie dobrane do każdej wielkości ekranu. Skalowanie interfejsu działa bez względu na urządzenie, którego używamy, tj. Komputer, smartfon czy tablet. Ekran główny zapewnia prędki dostęp do głównie używanych funkcji i może być dopasowywany do jednostkowych potrzeb użytkownika, który sam decyduje dodatkowo o ustawieniach języka i wybranego profilu. Wiadomości poczty głosowej, listy połączeń i funkcja przekierowywania połączeń są przystępne bezpośrednio z ekranu komputera.

Najważniejsze parametry Gigaset T440 PRO:

  • innowacyjna platforma komunikacyjna wraz z 80 zintegrowanymi licencjami użytkownika i poczty głosowe
  • Sprzęt klasy operatorskiej
  • Integracja telefonii stacjonarnej, komórkowej, a także internetowej VoIP
  • intuicyjny interfejs użytkownika i administratora
  • wbudowany serwer faksu
  • automatyczna konfiguracja sprzętów Gigaset (Provisioning)
  • Usługa jednego numeru – dostępność pod jednym numerem w każdym miejscu i o każdej porze
  • Do 40 jednoczesnych rozmów

dane technologiczne:

  • Identyfikacja numeru dla połączeń przychodzących, wychodzących i nieodebranych
  • automatyczne wybieranie prefiksu albo operatora
  • Optymalizacja wybierania połączeń pod kątem kosztów
  • Odrębne książki adresowe dla kontaktów osobistych i publicznych
  • Wyświetlanie imion i nazwisk oraz nazw z książki telefonicznej zamiast numerów
  • Przekierowywanie połączeń dla użytkowników/grup użytkowników na pocztę głosową, numery wewnętrzne i zewnętrzne, za pośrednictwem interfejsu www
  • Konfiguracja i zarządzanie przekierowywaniem połączeń za pośrednictwem interfejsu www
  • Zintegrowana poczta głosowa
  • Wysyłanie wiadomości poczty głosowej na e-mail
  • Nieograniczona liczba kont poczty głosowej (bez licencji)
  • Spersonalizowane powitania
  • indywidualne komunikaty dla użytkowników i grup użytkowników (nieograniczona ilość)
  • Sprawdzanie poczty głosowej poprzez interfejs www lub bezpośrednio w telefonie
  • Kodeki audio G.729, G.711, G.722
  • automatyczna konfiguracja telefonów Gigaset (Auto Provisioning)
  • Hot-desking: autoryzowane kodem PIN logowanie do innych telefonów
  • Muzyka podczas oczekiwania na połączenie (Music on hold)
  • samoczynne powitanie przed odebraniem połączenia
  • Interaktywny menedżer połączeń z automatycznym asystentem
  • Odbieranie cudzych połączeń w systemie „call pick-up"
  • Czasowe przełączanie trybów dzień/noc
  • zastosowany serwer faks
  • Faks na e-mail (załącznik PDF)
  • Rejestr faksów
  • Podgląd raportów faksów za pośrednictwem interfejsu www lub poczty email
  • obudowa w standardzie 19"/1U, gwarantująca prosty montaż
  • wymiary: 310 mm (dł.) x 205 mm (gł.) x 43 mm (wys.)
  • Waga: 2,9 kg
  • wbudowany energooszczędny zasilacz 100 - 240V, maks. 260W
  • Procesor Intel® Atom™ N270, 1,6 GHz, 2 GB pamięci RAM, dysk twardy SATA 500 GB dopasowany do pracy w trybie 24/7
  • 12 portów sieci LAN, z PoE, 4 porty BRI, 4 porty FXS, 4 porty FXO, port VGA
  • Dwuletnia gwarancja
  • Temperatura pracy od +5°C do +40°C

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.