Urządzenie, które w korzystnej cenie oferuje usługi połączeń audio i , a także intuicyjny interfejs umożliwiający zarządzanie całym systemem z jednego miejsca. Centrala jest znakomita dla minimalnych i przeciętnych przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia.
linia UCM6200 proponuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń. Ten model posiada 2 porty FXO.
nabywając centralę UCM dostajesz w pełni ergonomiczne urządzenie bez potrzeby dodatkowych opłat za licencje, każda opublikowana aktualizacja jest dostępna do instalacji. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące śladowym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wymagają tylko kilku kliknięć przy użyciu nad wyraz prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Centrala oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą samoczynną konfigurację sprzętów Grandstream, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu telefonicznego zajmuje nie więcej niż kilka minut.
kolekcja central VoIP UCM6200 gromadzi zaawansowany komplet funkcji głosowych, przystępnych głównie w systemach wdrażanych poprzez znaczne przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu prekursorskich algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi perfekcyjne rozwiązanie dla minimalnych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj skuteczność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — linia central IP UCM6200 obsługuje połączenia wideo między dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony (linia GXV), wideodomofony (GDS3710), kamery-wizjery, urządzenia do videokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala pozwala na monitorowanie statusów użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje jeszcze książki telefoniczne LDAP (jedna książka telefoniczna skonfigurowana na centrali zamiast osobnych na każdym telefonie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail i samoczynne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma zezwala na ci dostęp do marki z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Jeśli w firmie wykorzystywane są numery GSM, nic nie stoi na przeszkodzie,zbratać centralę z bramką GSM (na przykład kolekcja TG od Yeastara). W ten sposób można bez żadnych problemow używać numerów telefonów sieci komórkowej w systemie telefonicznym Grandstream.
Gwarancja: 24 miesiące
Instrukcja obsługi: przystępna w języku angielskim
parametry i funkcje:
- 50 jednoczesnych połączeń
- 2 porty FXO
- Mostki konferencyjne: 3 pokoje, 25 uczestników
- 2 porty FXS
- Rejestracja 50 SIP trunków
- Obsługuje do 500 rejestracji punktów końcowych kont SIP
- samoczynne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- najkorzystniejsza realna ochrona bezpieczeństwa z użyciem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zaislaniem PoE Plus
- Port USB, slot karty SD
- Zintegrowany router NAT
- Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa video po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail