Urządzenie, które w dobrej cenie proponuje usługi połączeń audio i oraz intuicyjny interfejs umożliwiający zarządzanie całym systemem z jednego miejsca. Centrala jest świetna dla znikomych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia.
linia UCM6200 oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń. Ten model posiada 4 porty FXO.
kupując centralę UCM dostajesz w pełni ergonomiczne urządzenie bez potrzeby dodatkowych opłat za licencje, każda opublikowana aktualizacja jest przystępna do instalacji. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wymagają tylko kilku kliknięć przy użyciu wyjątkowo prostego i instynktownego interfejsu użytkownika. Centrala proponuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację maszyn Grandstream, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu telefonicznego zajmuje nie więcej niżeli kilka minut.
kolekcja central VoIP UCM6200 mieści innowacyjny pakiet funkcji głosowych, przystępnych w głównej mierze w systemach wdrażanych poprzez pokaźne przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu pionierskich algorytmów szyfrowania, dzięki temu stanowi znakomite rozwiązanie dla znikomych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — kolekcja central IP UCM6200 obsługuje połączenia wideo między dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony (seria GXV), videodomofony (GDS3710), kamery-wizjery, urządzenia do videokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala zezwala na monitorowanie statusów użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje także książki telefoniczne LDAP (jedna książka telefoniczna skonfigurowana na centrali zamiast osobnych na każdym telefonie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz samoczynne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma zezwala na ci dostęp do marki z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, posiadać podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Jeśli w firmie stosowane są numery GSM, nic nie stoi na przeszkodzie,zbratać centralę z bramką GSM (na przykład seria TG od Yeastara). W ten sposób można bez żadnych problemow używać numerów telefonów sieci komórkowej w systemie telefonicznym Grandstream.
Gwarancja: 12 miesięcy
Instrukcja obsługi: dostępna w języku angielskim
cechy i funkcje:
- 75 jednoczesnych połączeń
- 4 porty FXO
- Mostki konferencyjne: 25 uczestników albo 6 pokoi
- 2 porty FXS
- Rejestracja 50 SIP trunków
- Obsługuje do 500 rejestracji maszyn jako numerów wewnętrznych
- automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- najkorzystniejsza osiągalna ochrona bezpieczeństwa z zastosowaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zaislaniem PoE Plus
- Port USB, slot karty SD
- Zintegrowany router NAT
- Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent samoczynny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa video po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail